01-11-2015

Vi var en tur omme i "den nye gågade" og se halloween optræden uha hvor gør spaniolerne meget ud af det- både børn men også mange voksne var udklædt, vi så bl.andet en gravided 3 børn.

15-12-2014

Så er jeg ved at være på "dupperne" igen jeg faldt den 6 november og slog bl.a. min højre hånd, vi tog på skadestuen og fik at vide at den "kun" var forstuvet så jeg fik en skinne på lillefinger og ringfinger, den skulle bare sidde i en uge og så skulle jeg bare bruge hånden, men for den da, det gjorde ondt og den var meget hævet og blå så efter en uge mere gav jeg op og så tog vi på sygehuset igen, nye røntgenbilleder viste da også hele 2 brud i hånden så gips på, og det var næsten op til skulderen- der blev ikke sparet her- efter 10 dage skulle jeg så til kontrol igen, så fik jeg heldigvis gipsen lagt om til kun at nå til midt på armen, men det var lagt så dårligt og jeg havde ondt hele tiden, så vi tog kontakt til vores sygeforsikring i dk. de fandt så ud af at jeg skulle på et andet hospital her- privat hospitalet Rincon- der blev gipsen lagt om så jeg nu ikke mere havde ondt- så skulle jeg bare vente til kontrol den 12 december- og endelig kunne jeg blive fri for gips- men nu har jeg så en træls genoptræning, men det går da fremad.

04-11-2014

Nu er vi rigtigt i gang hernede, vi spiller igen petanque mandag og fredag og vi går på marked efter appelsiner om torsdagen, og så i klubben og få frokost og hilse på "vennerne" søndag havde vi besøg af Ruth og Tage til kakao med mere og æblekage, og i dag var vi så også i klubben der var en sangaften med johny reimer, der var bare næsten for mange mennesker, men sådan er det jo hvor "godtfolk er kommer godtfolk til" men det var en fin aften med lækker mad.

27-10-2014

Nu er vi igang, vi har fået fortelt op og lagt ting på plads og vi har været til petanque og på Alaska til tapas og så var der også lige det trationelle besøg på isbaren - så alt er som det plejer hernede

25-10-2014

Vi ankom i dag lørdag den 25/10 2014 til camping Laguna Playa i Torre del Mar i strålende solskin og 25 grader. det var en lang tur herned, vi kørte fra Stevelt d. 22/10 og første overnatning var i maubeuge i Frankrig på et lille hotel hvor vi ikke kommer mere, der var beskidt,sengetæppet var med store plamager og der var med bad på værelset bestående af et ulækkert plastick forhæng og toilet var langt henne af en gang og så var der så lydt at vi kunne høre en "nabo" snorke og en anden hoste, og madrassen var stoppet med "marmorkugler"

næste nat i frankrig var i Bordeux på et lille fint hotel med et ok værelse men madrassen var mega hård-

sidste nat sov vi i Madrid på et super værelse med en super seng- mon vi nu var så trætte at alt var godt?